Friday 1 June 2012

Masalah Keputihan


Salam sis, saya nak share story

Saya start amik pengantin dara hr selasa (8/5/12) seperti arahan yg akk bagi tu. Mula2 saya tak rasa apa kecuali mcm pening2 skit dan bdn terasa panas jadi saya lebih byk minum air spt akk cadangkan. Alhamdulillah ok je.

Cuma tiba pagi tadi, bahagian bwh pusat saya sakit sgt dan bila cek panties, saya period (mmg dh time period)....so saya fikir stop kan dulu pengantin dara sebab akk nasihat utk stop masa period kan?

Jadi, masa kat panties tu cuma ada darah cair je. Saya tak syak la apa lagi pun saya fikir tak sampai pon 48 jam guna pengantin dara dan niat nak sambung lepas habis period.

Bila nak cuci miss v tu, sy terasa mcm ada ketulan pasir yg separa keluar kat bibir miss v. bila saya keluarkan, alangkah terkejutnya saya!!! Mmg sama seperti gambar2 dlm testimoni akk. ketulan merah2 yg agak berpasir keluar. Saya semangat la...korek2 dlm ada beberapa ketulan lagi....mula2 ingat nak basuh terus, tapi tukar fikiran dan amik gambar...ni je yg dpt sy kumpul.yg lain dah jatuh dgn air.

Mmg kagum!! Jujur sy ckp, mula2 saya agak ragu-ragu...tp saya cuba juga sebab saya mmg nak hilangkan masalah keputihan saya tu...mungkin saya dah jumpa penyelesaiannya.

Tq akk.
 

Copyright © Siti JSD. Designed by Whitey Mommy