Saturday 2 June 2012

Testimonial Wanita Belum Berkahwin yang menggunakan Jamu Susuk Dara

Testimonial daripada Anak Dara Perak
Produk : Jamu Aku Dara dan Masker Vagina

... salam kak.. sy nak bgtaw something.. huhuhu..- penangan jamu aku dara nie
blh bt saya tergamam smlm..smlm pas mkn jamu rasa denyut2kat bwh pusat, tp abaikan je sbb xsakit pun.. sblum tido g toilet nak buang air,, tup2 tgk kat suar dlm ade seketul cecair likat/pekat kt suar dlm..huhuhu.. terkejut btl.. semggu pas mkn jamu kan sy ade bgtaw sy period,, darah kuar
cm paip bocor,, smpai xselesa n kerap tukar pad..time period slalu senggugut,, tp kali nie x pun.. alhamdulillah jamu nie serasi dgn bdn.. - bile bace fungsi jamu aku dara nie,, leh montokkan punggung ek,, hehe rasanya cm btl je.. punggung sy makin bulat,,romate yg tegur,, nampak punggung cm besor je.. *malu2 tp suka hahaha dlu punggung flet je walaupun kurus... -pastu kan kak,, masker V tu mmg power laa,, hehehe malu nak crite,,sy kan lum kawin, so xde laa nak usik2/ belek2 tempt tu.. just sentuh time nak membasuh la kan.. pas saya sapu masker kat kwsan V tuk kebersihn,, 2 3 ari pas tu saya rasa tmpat tu cm sensitf semcm.. bila sentuh tuk membasuh rasa cm kne elektrik je.. xthu laa nk crite cmne.. tp mmg senstif laa..


Testimonial daripada Sazliana, 23 tahun, dijangkiti Kuman Tandas
Produk: Masker Vagina

saya seringkali mengalami jangkitan kuman setiap kali menggunakan tandas awam. baik di stesen minyak, masjid mahupon tandas di pejabat.
Walaupon saya seringkali menggunakan tisu untuk membersihkan faraj setiap kali selepas mencuci buang air. Saya tetap mengalami peristiwa kurang selesa di kemaluan saya. Terasa seperti kemalu...an saya digigit semut api yang banyak. menimbulkan rasa tidak menyenangkan sampaikan rasanya mahu nangis walaupon sudah dicuci berkali - kali dengan air yang bersih. Sehinggakan saya fobia untuk melepaskan hajat di toilet stesen minyak ataupon menggunakan public toilet dimana-mana pon termasuk shopping kompleks. kecuali di pejabat sememangnya tiada tempat lain ataupon saya terpaksa tahan sehingga sampai di rumah.
Pada awal januari 2012, saya telah menggunakan tandas di pejabat. saya hilang fokus untuk menyambung kerja-kerja kerana rasa yang menyucuk - nyucuk di kemaluan. keadaan tu berlarutan berjam - jam. sehinggakan rasa macam nak menangis. waktu makan tengahari sedang rakan saya melayari fesbuk. saya ternampak iklan kak hani. saya berminat ingin tahu. walaupon malu saya telah sms kak hani. walaupon kak hani tak reply. selepas waktu perjabat saya telah hubungi kak hani banyak kali sehingga kak hani jawab talifon. bila saya menceritakan situasi saya. kak hani terus rekemen MAGIC POWDER SUSUK DARA " Masker Vagina" tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju untuk membelinya dan bank in kan duit terus ke akaun yang kak hani bagi pada malam tu juga. kerana bagi saya hanya berikhtiar semoga saya dapat jalan penyelesaian. sedangkan sebelom ni saya pernah mencuba meletakkan minyak kapak ketika keadaan gatal - gatal itu berlaku. malangnya keadaan itu bertambah parah dan menyakitkan.
selang beberapa hari kiriman dari kak hani telah sampai ke ofis. Kebetulan petang tu saya baru lepas menggunakan tandas. dan keadaan tidak selesa tu sedang saya alami. Saya kembali ketandas dan terus menggunakan magic powder seperti yang kak hani sarankan. saya membersihkankan kemaluan dan mengeringkan dengan tisu. lalu saya terus menyapu magic powder susuk dara. selesai mengenakan seluar dalam. rasa gatal - gatal perit terus hilang. Tak sampai seminit saya menyapukan magic powder. rasa tak selesa tu terus hilang. saya senyum sambil berjalan ke tempat saya. dalam hati memang terus - terus memuji berkesan sungguh magic powder ni. memang magic. sampai sekarang saya masih menggunakan magic powder kemana - mana saya pergi saya simpan dalam handbag. lepas buang air saya mesti gunakannya. rasa kering. selesa dan saya terasa yakin terhadap diri sendiri. saya bersyukur di jodohkan dengan magic powder ni. saya berterima kasih kepada kak hani kerana memperkenalkan magic powder ni. Saya berkongsi dengan kawan - kawan saya dipejabat. Lebih - lebih rakan sepejabat dan saya bagi mereka guna sikit. skrg mereka pon telah membeli dengan saya pula. Produk ni memang best. memang saya suka untuk kegunaan saya. Sekarang saya dah pon jadi agen. paling banyak saya jual magic powder. mmg saya suka dan saya sebarkan kebaikannya :-)


Testimonial daripada gadis yang seringkali mendapat sengugut tiap kali haid
Produk : Jamu Aku Dara


Saya seorang yang sangat anti pada ubat atau pun jamu (janji yang berbentuk kapsul).. farmasi dan klinik pun saya tak suka..sebab bau ubat.. hehehe... pernah terpaksa menemankan sahabat yg ayahnya masuk hospital, saya nak pitam kerana bau hospital tu.. betapa saya tak suka pada ape pun yg berkaitan ubat2 ni... saya ada masalah period tak lancar.. dan masalah senggugut y...ang sangat teruk.. sampai muntah2, sampai tak boleh nak jalan sangat, tak boleh nak duduk tegak.. terlalu sakit.. if senggugut, tempat saya hanya lah berselubung di atas katil sahaja..tak nak makan, tak nak keluar bilik, taknak tengok muka orang langsung... kalau hari senggugut jatuh pada hari kerja, maka saya akan terpaksa amik MC..

Saya telah pun menjadi seorang pengedar jamu susuk dara.. dimana salah satu khasiat jamu aku dara ialah utk masalah senggugut.. tapi disebabkan saya ni tetap teruskan sikap tak suka makan kapsul ni, jadi saya agak liat untuk konsisten dengan jamu aku dara... makan tapi tak konsisten...(saje2 buat terlupa makan..) hehehe...

akhirnya hari ni (23 mei 2012) saya telah piyed, hari pertama.. alamak, simptom2 senggugut bakal menyerang.. pagi tadi dah nak bergulung2 perut ni... dah rasa nak berkurung dan berselubung menderita senggugut... so, pagi2 tadi dalam keadaan sangat sakit, saya terus amik JAD, sebanyak 2 biji lepas sarapan.. Alhamdulillah, dalam 2 jam selepas makan JAD tu, saya cergas dan tak sakit macam selalu. boleh bangun, mandi, buka opis jamu depan laptop, main dengan baby2 yg mak jaga... siap boleh pergi shopping barang2 mak, pergi makan2 dan jalan2 dengan mak abah petang tadi... hehehe.. bagus betul.. walaupun tak amalkan tiap2 hari.. sekali makan waktu baru piyed pun ia tetap beri kesan yang hebat.. syukur pada Allah... saya memang dah lama cari penyelesaian utk senggugut yang teruk sangat ni... thanks ye sis Honeydew Hanni kerana membantu masalah wanita mcm saya ni...
See more


Testimonial daripada Melati, 32tahun (Andartu terlanjur kesukaran mendapat suami akhirnya BERTUNANG)
Produk: Set Lengkap Jamu Susuk Dara


Hani just sharing dgn u dan kawan – kawan u. sorry sebab this is not good punya story for public. But hani pengalaman ni membawa rahmat pada i. I share becoz I percaya bukan I sorang sahaja mengalamai naseb yang sebegini. Kalau boleh I pon tak mahu jadi mcm ni.
Untuk pengetahuan u hani. I belom lagi mempunyai suami. Tetapi ramai rakan – rakan lelaki yang I dapat dari laman social internet 3 ke 4 tahun kebelakangan ni.
Saya sudah bertunang 12 tahun dulu dengan lelaki satu kampong di selatan tanah air. Selepas 10 tahun bertunang. Rupa – rupanya tunang saya telah mengawini wanita lain tanpa pengetahuan saya. Tetapi Kami tetap meneruskan perhubungan seperti biasa. Kami sudah seperti suami isteri sejak dulu lagi. Kalau diikut2an sudah 15 tahun saya mengenali bekas tunang saya ni.
Semakin hari hati ini semakin sakit apabila bekas tunang dan isteri bertambah rapat dan jarang meluangkan masa dengan saya. Dan anak mereka setiap tahun bertambah ramai. Sekarang bekas tuaing sudah ada anak 4 orang hasil perkahwinan dengan isterinya. Tetapi dengan saya hanya JANJI MANIS sahaja. Setiap kali dia ada masalah kewangan dia akan datang ke rumah sewa saya di KUALA LUMPUR, meniduri saya dan meminjam duit gaji saya. Kad kredit saya 2 keping memang khas saya bagi dia guna jika dia dalam kesesakan.
MAKIN HARI SAYA MAKIN CELIK. Bila saya keseorangan dan kesepian. Entah bila bekas tunang SUAMI ORANG akan menikahi saya. Dalam kesunyian saya mendapat kenalan dari internet. Mereka pula yang spedo saya. Bawa saya pergi makan angin. Belikan saya hadiah. Meniduri saya ketika mereka perlu. Dalam tempoh 3 ke 4 bulan. Lelaki2 tersebut akan sepi dari hidup saya. Sms tak reply, col tak berjawab. Kalau jawab pon mesti mengelak2.
SEMAKIN HARI hidup saya bertambah kosong kerana tiada cinta untuk saya. Saya terus bertukar2 lelaki setiap 3 ke 4 bulan. Kerana semuanya tidak kekal lama.
ON JANUARI 2012. saya telah membeli set produk susuk dara dari fb honeydew. Kerana tertarik dengan post album hani tentang “kembalikan dara jinakkan suami yang noty”
Tanpa berfikir panjang I terus menggunakan produk tu seperti yang di saran hani. Kesannya mmg super bila I test dengan bf I ni. Memandangkan I percaya lelaki ni juga akan tinggalkan i. kali ni. I yg reject col mereka. I berkenalan dgn lelaki baru pada pertengahan januari. Kali ni I heret dia ke bilik tidur juga. Kali ini I order lagi jamu susuk “ rahsia malam pengantin dara” pembelian 2nd time. Yang surprisenya ketika kami bercuti di penang. Dengan tidak disangka2 selepas bersama keesokkan harinya lelaki tersebut telah melamar saya. Dia minta maaf banyak2 kali dengan saya kerana dia sangka saya masih dara sewaktu bersama dia. Dia sendiri akui dia begitu social dan telah ramai perempuan dia tiduri akhirnya dia dapat dara daripada saya. SESUNGGUHNYA hanya TUHAN yang tahu…apa sebenarnya masa silam saya.
PADA 12-2-2012 saya telah pon melangsungkan pertunangan yang begitu mengikut adat melayu. Saya begitu teruja. Kerana saya begitu idam2kan untuk naik pelamin dari dulu lagi. Saya sangat2 bersyukur tuhan bagi saya peluang kali kedua. Saya akan hargai peluang ini sebaik2 nya.
Saya akan mendirikan rumahtangga mengikut perancangan pada bulan September 2012 lepas aidilfitri nanti. Sehingga ke hari ini tunang saya tidak pernah meragui kesucian saya. Dan saya betol2 menghapuskan masa silam saya langsung tak ada kesan sejarah.

So apa yang saya ingin cakapkan disini. Saya tak pernah jumpa produk seumpama seperti ini. Sebelom ni saya makan jamu mak dara. Itu pon saya dah rasa hebat kerana di puja – puji xbf xbf saya. Tapi bila kali ni. Saya sekadar mencuba. Tidak mengharap. Dan tak sangka ini ganjaran yang saya terima.
Waktu saya kongsikan bersama hani. Dia agak terkejut dengan pengakuan saya. Tapi kali ni saya izinkan hani utk share pengalaman saya. Mana tahu dapat membantu andartu2 diluar sana yang mengalami naseb yg sama seperti saya. 



Komen daripada Siti JSD tentang Melati : Tidak salah sebenarnya beliau mencuba untuk memulihkan dirinya daripada kesilapan lama. Dia mahu berkahwin jadi mahu bakal suaminya tidak tahu beliau pernah terlanjur. Dalam Islam pun, kita tidak boleh membuka aib sendiri terutamanya tentang keterlanjuran kita sebelum berkahwin kepada bakal suami, kerana ini dikhuatiri akan menjadi isu berbangkit pada masa akan datang yang boleh menyebabkan rumah tangga berantakan. Apa pun kita doakan dan berharap Insan yang bernama melati ini bertaubat daripada segala perbuatannya, dan menggunakan kaedah rawatan dengan Jamu Susuk Dara ini kearah kebaikan. Insyaallah...
 

Copyright © Siti JSD. Designed by Whitey Mommy